BÖLZER!! Dom verkar ha ändrat till BØLZER vid nått tillfälle men båda varianterna verkar funka (efter en snabb googling) Ett av dom bästa banden någonsin äntligen i stan. Superbra spelning i dimma och skumma ljus som sig bör:) Tog några snapshots på Okoi & Fabian i köket på övervåningen men dom blev inte värst vidare bra så gjorde om den lite xD Den andra i logen blev lite bättre som den var.
https://www.facebook.com/bolzerband
https://www.facebook.com/fallan.sthlm
![]()






![ENCRYPTMENT 2022 [The Works] enl](https://www.extremmetal.se/wp-content/uploads/2023/09/enl-250x250.jpg)


