Norskt band som jag inte sett live förut. Har ingen koll på hur mycket dom spelar live men jag har nog råkat missa. 2019 var dom runt i Europa med Acherontas men inte i dom här krokarna. Har hört det mesta inspelat dock, så inte ett främmande band annars. Bra spelning som fan. Kan se igen!
https://www.facebook.com/Djevelkult
https://www.facebook.com/morkaste
![]()
Norskt band som jag inte sett live förut. Har ingen koll på hur mycket dom spelar live men jag har nog råkat missa. 2019 var dom runt i Europa med Acherontas men inte i dom här krokarna. Har hört det mesta inspelat dock, så inte ett främmande band annars. Bra spelning som fan. Kan se igen!


![ENCRYPTMENT 2022 [The Works] enl](https://www.extremmetal.se/wp-content/uploads/2023/09/enl-250x250.jpg)


