Tribulation!! Får alltid en lite annan bild av bandet när jag lyssnar på “The Horror“. Nånting äldre och sunkigare (visserligen på ett bra sätt;) och nyligen uppgrävt…man tänker inte riktigt på ynglingar som aldrig verkar haft en dålig hårdag i sina liv. Ruskigt bra spelning i vanlig ordning och fantastiskt kul att se dom igen!! Skyhöga förväntningar på nästa platta!
![]()

![ENCRYPTMENT 2022 [The Works] enl](https://www.extremmetal.se/wp-content/uploads/2023/09/enl-250x250.jpg)




