Diverse livebilder från eventet…plåtade inte så mycket, men några blev det på varje band. Rökiga o fina;)) Nu har jag ju varit ganska så (extremt…) partisk (Seeeveeentribe!!!:)))), men faktum kvarstår att dom här fyra banden är dom som blev kvar efter nästan 300 band hade valsats igenom alla omröstningar. Så grattis allihopa!!
![]()

![STHLM Thrashfest - Nalen 8/5 2010 [Pt.1] IMG_2550](https://www.extremmetal.se/wp-content/uploads/2010/05/IMG_2550-180x180.jpg)



