Min vän Dan var lite snabb och bilderna finns redan över hela FB.

Skulle bara förhandsvisa den romantiska på honom & Teddy…:) I vilket fall: några snapshots på arenan och bästa killarna i LEPROUS och LOCH VOSTOK som drog runt i Europa med THERION.  Det var skitkul att träffa dom alla i Bucharest.

Loading